Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(7)
Gry i zabawki
(6)
Poezja
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
(9)
Biadki Wyp. Filii nr 4
(1)
Chwaliszew Wyp. Filii nr 5
(1)
Benice Wyp. Filii nr 6
(1)
Autor
Galewska-Kustra Marta
(2)
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Bobrowski Hubert
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(1)
Cook Katie (1981- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dofresh (1977- )
(1)
Dominicis Andrea de
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Grzegorka Olka
(1)
Howells Graham
(1)
Knizia Reiner
(1)
Moryc Katarzyna
(1)
Nawrocki Sylvain
(1)
Nowowiejska Kasia
(1)
Pepperle Walter
(1)
Uldry Tiffanie
(1)
Witek Rafał (1971- )
(1)
Ślubowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dzieci
(8)
0-5 lat
(5)
6-8 lat
(5)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(2)
14-17 lat
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura francuska
(2)
Temat
Korekcja mowy
(2)
Zabójstwo
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziewczęta
(1)
Geolodzy
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Mars (planeta)
(1)
Opiekunowie zwierząt domowych
(1)
Podejrzany
(1)
Przyjaźń
(1)
Sklepy
(1)
Stosowana analiza zachowania
(1)
Terapia zabawą
(1)
Wiosna
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta domowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Gatunek
Powieść
(6287)
Powieść obyczajowa
(4475)
Wiersze
(4362)
Opowiadania i nowele
(3532)
Powieść polska
(2320)
Gry i zabawy
(-)
Kryminał
(1910)
Romans
(1535)
Powieść amerykańska
(1463)
Thriller
(1287)
Powieść historyczna
(877)
Publikacja bogato ilustrowana
(714)
Fantasy
(698)
Poradnik
(687)
Fantastyka
(682)
Powieść angielska
(664)
Komiks
(658)
Opracowanie
(654)
Bajki i baśnie
(647)
Powieść przygodowa
(543)
Pamiętniki polskie
(542)
Manga
(512)
Dokumenty dźwiękowe
(511)
Wydawnictwa popularne
(489)
Biografia
(471)
Opowiadanie polskie
(468)
Książki dla małych dzieci
(429)
Pamiętniki i wspomnienia
(418)
Sensacja
(380)
Saga rodzinna
(366)
Powieść erotyczna
(353)
Książka obrazkowa
(349)
Broszura
(334)
Opowiadanie dziecięce polskie
(330)
Reportaż
(328)
Biografie
(326)
Fraszki
(321)
Powieść psychologiczna
(316)
Publicystyka polska
(280)
Antologia
(275)
Powieść młodzieżowa polska
(265)
Poezja polska
(263)
Powieść kryminalna
(249)
Wydawnictwa dla dzieci
(234)
Audiobooki
(222)
Literatura polska
(215)
Książka mówiona
(205)
Literatura dziecięca polska
(203)
Powieść niemiecka
(201)
Książka zabawka
(200)
Przypowieść
(200)
Książki mówione
(199)
Publikacje dla dzieci
(199)
Powieść francuska
(193)
Powieść biograficzna
(183)
Antologie
(182)
Pieśń
(181)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(164)
Romans historyczny
(164)
Powieść szwedzka
(151)
Poezja dziecięca polska
(150)
Horror
(149)
Powieść rosyjska
(142)
Opowiadania i nowele przygodowe
(136)
Powieść dziecięca polska
(133)
Publicystyka
(130)
Esej
(126)
Reportaż polski
(120)
Poradniki
(115)
Opowiadanie dziecięce
(110)
Wywiad dziennikarski
(109)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(108)
Przepisy kulinarne
(98)
Literatura młodzieżowa polska
(95)
Relacja z podróży
(95)
Science fiction
(95)
Powieść kanadyjska
(93)
Powieść sensacyjna
(93)
Powieść dziecięca angielska
(91)
Gry i zabawy umysłowe
(90)
Literatura podróżnicza polska
(90)
Tragedia
(88)
Komiksy
(86)
Treny
(85)
Lektura z opracowaniem
(84)
Literatura amerykańska
(80)
Podręczniki akademickie
(78)
Powieść obyczajowa polska
(76)
Adaptacja literacka
(75)
Komedia
(75)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(74)
Powieść młodzieżowa angielska
(74)
Poemat
(73)
Dramat polski
(72)
Felieton
(72)
Powieść australijska
(72)
Ćwiczenia i zadania
(72)
Wywiady
(71)
Książka obrazkowa (picturebook)
(70)
Powieść młodzieżowa
(69)
Sonety
(69)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
10 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Miś i pszczoły : gra kooperacyjna / redakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Katarzyna Nowowiejska. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2021. - 1 pudełko (12 żetonów z pszczołami, 3 garnce miodu, 10 plastrów miodu, koło losujące ze wskazówką, pionek misia na podstawce, 2 motyle, ul do samodzielnego złożenia, : karton, plastik, tektura; 27x 23x 5 cm. + instrukcja (4 strony, 19 cm.)
Gra dla 1 i więcej. Wiek: 3-7 lat.
Czas gry: 15-30 min.
Zakupiono w ramach środków pieniężnych pozyskanych z "Zimowego Kiermaszu 2021".
„Miś i pszczoły” (3–7 lat) to wesoła gra kooperacyjna dla przedszkolaków, która uczy pracy zespołowej i rozwiązywania problemów. Gracze wcielają się w rolę pracowitych pszczółek i jak najszybciej zamieniają kwiatowy nektar w plastry miodu, zanim łakomy miś sprinter je wyprzedzi. Pszczołom nie jest jednak obojętne, z którego kwiatu czerpią nektar, zawodnicy trenują więc podczas gry umiejętność rozpoznawania kolorów, myślenia strategicznego i przewidywania konsekwencji własnych działań. Wszystko po to, by cieszyć się słodkim zwycięstwem. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(ESCAPE QUEST / Egmont)
Na okł.:Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791/792 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pucio / Marta Galewska-Kustra)
(UCZĘ SIĘ MÓWIĆ / Marta Galewska-Kustra)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce „Pucio uczy się mówić”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N/I (1 egz.)
Biadki Wyp. Filii nr 4
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N/I (1 egz.)
Chwaliszew Wyp. Filii nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce "Pucio uczy się mówić".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Benice Wyp. Filii nr 6
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to był? / Reiner Knizia [autor] ; Graham Howels, Walter Pepperle [ilustracje]. - Ravensburger, 2022. - 1 pudełko (9 x żeton przysmaków, 1 x plansza z kotem, 1 x duch, 1 x plansza do gry, 10 x karta rabusia, 4 x pionek, 1 x pierścień, 1 x interaktywna skrzynia, 4 x tabliczka z drzwiami, 4 x żeton klucz) : karton ; 43 x 30 x 7 cm + instrukcja.
Ilość graczy: 2-4 osób.
Czas trwania gry: do 1 godziny.
Wiek 6+
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Odkryj tajemnice mówiących zwierząt i znajdź rabusia! Panika w królewskim zamku: ktoś skradł magiczny pierścień władcy, który chroni krainę przed złym czarodziejem! Zwierzęta mieszkające w zamku wiedzą kim jest rabuś i mogą udzielić wskazówek o jego wyglądzie. Jednak tylko dzieci potrafią zrozumieć mowę zwierząt, więc uratowanie królestwa zależy od nich! Cechy: Interaktywna, mówiąca skrzynia sprawia, że każda rozgrywka jest inna i za każdym razem ekscytująca. Posłuchajcie wskazówek zwierząt, płynących z magicznej skrzyni. Naciskajcie przyciski, aby wybrać przeszukanie komnaty, rozmowę ze zwierzętami albo użycie magii. Tylko wspólnymi siłami możecie odnaleźć pierścień zanim upłynie wyznaczony czas. Gra jest interaktywna. Gra dla dzieci od 6. roku życia, liczba graczy: 2-6, Czas gry: 30-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiosna / Katarzyna Moryc ; ilustracje Małgorzata Detner. - Janki k. Warszawy : Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski, copyright 2019. - 31, [1] strona (w tym złożone) : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Pory roku krok po kroku / Katarzyna Moryc)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502/504 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(ESCAPE QUEST / Egmont)
Na okl.:Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę Czy podejmiesz wyzwanie? Tajemnica Marsa Komiksogra, w której bohater poznaje tajemnice skrywane na Czerwonej Planecie. Rozwiązuj zagadki i przechytrz swoich prześladowców. Wybór zakończenia zależy tylko od ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791/792 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otwieramy sklepik / Rafał Witek ; zilustrowała Olka Grzegorka. - Warszawa : Harperkids, © 2022. - 47, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje ; 19 cm.
(CZYTAM SOBIE. POZIOM 2)
Ela, Hela i Mela to koleżanki z placu zabaw. Ich głowy są pełne wspaniałych pomysłów, a ręce – pełne roboty! Gdy postanawiają otworzyć sklepik, praca wre – jest tyle rzeczy do zrobienia! Nazwa, szyld i logo, lada, kasa i towar… Za to zabawa jest znakomita!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistakos : walka o stołki. - Gdynia : Trefl, [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 14x26cm
Zawartość: 24 krzesła w 3 kolorach. Wiek graczy: 5+. Liczba graczy: 1-3.
„Mistakos” to klasyczna gra zręcznościowa dla dzieci – i nie tylko! „Walka o stołki” z pewnością pochłonie również starszych graczy. Zapewnij swojej rodzinie wciągająca rozrywkę z nutką zdrowej rywalizacji! Na czym polega gra planszowa „Mistakos”? Na wielkim meblowaniu – i to dosłownie. W kartonowym opakowaniu znajdziesz zestaw 24 krzesełek w różnych kolorach: niebieskim, zielonym oraz czerwonym. Każdy gracz musi wykazać się bystrym okiem i zwinnymi palcami, by zostać mistrzem budowania wymyślnych konstrukcji. Gracz wybiera krzesło w swoim kolorze i dokłada do stosu poprzednich tak, by cała konstrukcja nie legła w gruzach. Kto pierwszy skusi, otrzyma karne punkty. Zadanie nie jest proste, ponieważ trzeba dobrze wybrać miejsce i stabilnie zahaczyć krzesło. Za nogę, oparcie, siedzisko – bez różnicy, byle zachować konstrukcję!
Gra „Mistakos” może przebiegać w dwóch wariantach: • Wariant 1 – Gracze jeszcze przed rozpoczęciem stawiania wieży z krzeseł, określają ilość rund do rozgrania np. 5. Zwycięża, ten, który na swoim koncie ma najmniej punktów karnych. Liczba punktów ujemnych odpowiada liczbie krzeseł, które spadły na stół w czasie ruchu danego gracza. • Wariant 2 – Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich krzeseł. Pulę krzeseł należy podzielić po równo między graczy. Następnie każdy z graczy, jeden po drugim, dokłada krzesełka, tak by nie zniszczyć konstrukcji. Wszystkie krzesła, które spadną na stół, trafiają do puli gracza, który aktualnie wykonywał ruch. Niebanalna forma i proste zasady to główna zaleta gry rodzinnej „Mistakos”. Świetnie sprawdzi się jako zabawa łącząca graczy w różnym wieku. Gra z pewnością wyzwala wiele emocji, radości i daje niemałą satysfakcję dla zwycięzcy. (Noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej