Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(102)
Forma i typ
Książki
(73041)
Proza
(17732)
E-booki
(6951)
Poezja
(5387)
Audiobooki
(2912)
Gry i zabawki
(102)
Komiksy i książki obrazkowe
(1518)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1477)
Poradniki i przewodniki
(757)
Publikacje popularnonaukowe
(743)
Publikacje dydaktyczne
(374)
Dramat (rodzaj)
(230)
Publikacje naukowe
(144)
Czasopisma
(123)
Publikacje religijne
(71)
Albumy i książki artystyczne
(56)
Publikacje fachowe
(51)
Książka
(37)
Mapy
(34)
Druki ulotne
(22)
Publikacje informacyjne
(22)
Komiksy i książki obrazkowe
(10)
Artykuły
(9)
Nuty
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje promocyjne
(4)
Dramat
(3)
Ksiązki
(3)
Literatura faktu
(3)
Powieść
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(3)
Filmy i seriale
(2)
Ksiażki
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Starodruki
(2)
książki obrazkowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki
(1)
książki
(1)
AUDIOBOOK / Sonia Draga
(1)
Grupa wiekowa Młodzież
(1)
Komiksy iáksiążki obrazkowe
(1)
Książki Proza
(1)
Książki obrazkowe
(1)
Legimi
(1)
Literatuta obyczajowa
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Poradniki i przewodnik
(1)
Prasa
(1)
Przynależność kulturowa Literatura polska
(1)
Publicystyka naukowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje popularne
(1)
Thiller erotyczny
(1)
Wiersze
(1)
Wolumin nc
(1)
Dostępność
nieokreślona
(64)
dostępne
(26)
wypożyczone
(12)
Placówka
Krotoszyn Wyp. dla Dorosłych
(9)
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
(86)
Krotoszyn Wyp. Filii nr 1
(2)
Chwaliszew Wyp. Filii nr 5
(4)
Benice Wyp. Filii nr 6
(1)
Autor
Astley Neville
(4)
Baker Mark (1959- )
(4)
Kajdana Sylwia
(4)
Nowowiejska Kasia
(4)
Stachyra Wojciech
(4)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Kajdana Sylwia. Kto tu mieszka?
(3)
Knizia Reiner
(3)
Minor Marcin
(3)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja
(3)
Żukowski Jarek
(3)
Bobrowski Hubert
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Dobkowska Agata
(2)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Matz Agnieszka
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Riviere Theo
(2)
Shafir Haim
(2)
Supeł Barbara
(2)
Wasilewicz Grażyna
(2)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja. Mądry przedszkolak
(2)
Łuksza Agata
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Andreani Jean François
(1)
Andrews Daryl
(1)
Barański Adam
(1)
Baruzzi Agnese (1980- )
(1)
Bauza Antoine
(1)
Belczyk Katarzyna
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Berlik Natalia
(1)
Bernacka Agnieszka (redaktor)
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blum Ulrich
(1)
Bocheński Leszek
(1)
Brons René
(1)
Brüeh Luis
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(1)
Clima Gabriele (1967- )
(1)
Corradin Clarrisa
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Devine Danny
(1)
Dobrowolska Marzenna
(1)
Dofresh (1977- )
(1)
Dominicis Andrea de
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Doyle Lizzy
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Fosh Kristian
(1)
Fraga Roberto
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Grandirard Melaine
(1)
Gravel Sophie
(1)
Grigoriadis Anastasios
(1)
Gruhl Ken
(1)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Gładysz Agata
(1)
Harkins Ben
(1)
Hayasi Hisashi
(1)
Herman Michał
(1)
Howells Graham
(1)
Jackson Steve (1951- )
(1)
Jakubowska Ewa
(1)
Joassin Vincent
(1)
Kalicińska Anna
(1)
KeslingMichael
(1)
Kevorque Constantine
(1)
Kiesling Michael
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kovalic John
(1)
Kozłowska Katarzyna
(1)
Kozłowska Katarzyna (literatura dla dzieci)
(1)
Kreft Monika
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lee Christopher
(1)
Lisek Aleksandra (ilustratorka)
(1)
Lyon Shanon
(1)
López Carlos
(1)
Mammoliti Damien
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(68)
2010 - 2019
(33)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(77)
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(99)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Holandia
(1)
Język
polski
(102)
Odbiorca
Dzieci
(75)
0-5 lat
(38)
Młodzież
(34)
6-8 lat
(32)
9-13 lat
(28)
14-17 lat
(23)
Dorośli
(23)
8 lat
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(13)
Literatura francuska
(3)
Literatura angielska
(2)
Literatura włoska
(1)
Temat
Gry planszowe
(11)
Zwierzęta
(8)
Las
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(4)
Gry w karty
(3)
Barwy
(2)
Dinozaury
(2)
Gry i zabawy
(2)
Koty
(2)
Ogrody zoologiczne
(2)
Pojazdy
(2)
Przyjaźń
(2)
Psy
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zabójstwo
(2)
Zwierzęta domowe
(2)
Zwierzęta egzotyczne
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Antonimy
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Budownictwo
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czynności
(1)
Czytanie
(1)
Dotyk
(1)
Dzielenie się
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa (przedmiot szkolny)
(1)
Edukacja domowa
(1)
Ekologia
(1)
Ekosystem
(1)
Escape rooms
(1)
Finanse
(1)
Geolodzy
(1)
Gimnastyka
(1)
Gospodarka
(1)
Gra w karty
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry imprezowe
(1)
Gry karciane
(1)
Gry planszowe dla najmłodszych
(1)
Gry towarzyskie
(1)
Gry w kości
(1)
Inność
(1)
Jadzia Pętelka (postać fikcyjna)
(1)
Język angielski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kreatywność
(1)
Kruk
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Książki
(1)
Labirynt
(1)
Lis
(1)
Logiczne myślenie
(1)
Mars (planeta)
(1)
Małpy
(1)
Minecraft
(1)
Misja ratunkowa
(1)
Mitologia grecka
(1)
Motoryka mała
(1)
Nauka czytania
(1)
Opiekunowie zwierząt domowych
(1)
Pamięć
(1)
Podejrzany
(1)
Podróże
(1)
Praca
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Rowling, J. K. (1965- )
(1)
Rozwój
(1)
Rzeki
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Savoir-vivre
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Sklepy
(1)
Spostrzegawczość
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Starożytność
(1)
Tolerancja
(1)
Uczucia
(1)
Witraże
(1)
Wsie
(1)
Wychowanie
(1)
Wycieczki
(1)
Zabawa
(1)
Zakupy
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zawód
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Zwierzęta leśne
(1)
Żywność
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Francja
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(36)
Gry i zabawy umysłowe
(34)
Książka do wypełniania
(11)
Książka zabawka
(11)
Książki dla małych dzieci
(11)
Broszura
(7)
Gry i zabawy
(6)
Gry i zabawy dziecięce
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Książka do kolorowania
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Rymowanki
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Gry i zabawki
(3)
Gry strategiczne
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Zagadki
(3)
Gry paragrafowe
(2)
Gry w karty
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Książka obrazkowa (picturebook)
(2)
Plansze do gry
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Wiersze
(2)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książka-zabawka
(1)
Książki dla przedszkolaków
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Układanki
(1)
dla dorosłych
(1)
dla dzieci
(1)
dla młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(47)
Edukacja i pedagogika
(20)
Architektura i budownictwo
(1)
Biologia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
102 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Jedzie pociąg z daleka / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", cop. 2018. - 1 gra (16 drewnianych lokomotyw, 60 kafelków, 4 ramki ze stacjami, 2 plansze punktacji, 4 małe żetony, 16 dużych żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 26 cm).
Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, wiek 7-107. Czas gry 30 min.
GRA PLANSZOWA. Gracze budują sieć torów, po których jeździć będą ich lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Wygrywa gracz, który szybciej dojedzie do wyznaczonych miejsc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada / Daryl Andrews, Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, worek na kostki, 10 kart celów grupowych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, 5 kart celów indywidualnych, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja.
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 30-45 minut.
Pełen opis gry w instrukcji.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności – im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Księżniczka Peppa. - Warszawa : Media Service Zawada, [2021]. - 16 stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 27 cm.
(PEPPA PIG)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Przygoda w dżungli. - Warszawa : Media Service Zawada, [2021]. - 16 stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 27 cm.
(PEPPA PIG)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(KOŁO ZABAWY)
(PEPPA PIG)
Rok wydania na podstawie daty wpływu egzemplarza obowiązkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
Magiczne koło. Emocje! to zaskakująca książka z kołem, które wyczarowuje najróżniejsze emocje: miłość, czułość, radość, ale także smutek, złość czy rozczarowanie. Wystarczy obrócić koło, by w cudowny sposób zmieniać rysunki, ukazując przemianę bohaterów i przedmiotów. W ten sposób najmłodsi poznają uroczego szczeniaczka radośnie wyskakującego z pudełka, mamę miś tulącą z miłością swojego niedźwiadka czy chłopca, który staje się smutny z powodu pękniętego balonika.
Rytmizowane i rymowane teksty wpadają w ucho i z łatwością są zapamiętywane przez dzieci, wzbogacając ich słownictwo. Różnorodne scenki bliskie codzienności najmłodszych dzieci stwarzają szansę, by lepiej przyjrzeć się emocjom pojawiającym się w zwyczajnych sytuacjach, ćwiczyć nazywanie uczuć oraz opowiadanie o nich, umożliwiając lepsze radzenie sobie z nimi. Zabawa polegająca obracaniu koła na środku strony angażuje zmysły wzroku i dotyku, a także rozwija motorykę małą i koordynację oko-ręka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tokaido / Antoine Bauza ; ilustracje Naïade ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - [Gdańsk] : Rebel, ©2022. - 1 gra (1 plansza, 5 pionków podróżników, 5 znaczników punktów podróży, 5 żetonów w kolorach graczy, 50 monet, 10 kafelków podróżników, 12 kart gorących źródeł, 60 kart panoramy, 25 kart posiłków, 24 karty pamiątek, 14 kart spotkań, 7 kart osiągnięć) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 31x31x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28 cm).
GRA PLANSZOWA. Witaj na legendarnej Drodze Wschodniego Morza - Tokaido, łączącej Tokio i Edo. Zrób pierwszy krok i rozpocznij niespieszną podróż po dawnej Japonii, w czasie której będziesz podziwiać wyjątkowe panoramy, zbierać cenne pamiątki, korzystać ze spokoju gorących źródeł i odkrywać kulinarne rozkosze. Bądź cierpliwy, delektuj się doznaniami i zbieraj doświadczenia, które zostaną z Tobą na zawsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata [Gra karciana] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2010. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: 7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [aleplanszowki.pl].
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.[aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 25 min
Liczba graczy: 3-12
2 dodatki : Pterodaktyle, Plezjozaury.
Światowy hit! Jedna z najlepszych gier o dinozaurach. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki! Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy! W pudełku znajdziesz wyjątkowe elementy gry: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki oraz woreczek do losowania dinozaurów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 25 min
Zawartość pudełka: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalna kostka, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
Liczba graczy: 3-12
Światowy hit! Jedna z najlepszych gier o dinozaurach. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki! Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy! W pudełku znajdziesz wyjątkowe elementy gry: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki oraz woreczek do losowania dinozaurów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
W domu / [ilustracje Natalia Berlik, Wojciech Stachyra]. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2021. - [24] strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(JESTEŚMY BEZPIECZNI / Zielona Sowa)
Opis według okładki. Na okładce: Naklejki, ciekawe zadania, bezpieczne dziecko.
Seria Jesteśmy bezpieczni stworzy doskonałą okazję do rozmowy rodzica z dzieckiem o bezpiecznych i niebezpiecznych zachowaniach i sytuacjach. Książki będą poruszać i opowiadać o różnych potencjalnych niebezpieczeństwach, które mogą spotkać dziecko w domu albo na ulicy m.in. (zagrożenia związanie z przechodzeniem przez ulicę, podróżowanie samochodem, jazdę na rowerze, hulajnodze, zabawy na placu zabaw, zakupy, zagrożenia w kuchni (gorące naczynia, piekarniki, kuchenki, krzesła, stoły, kontakty, sztućce) w łazience (śliska wanna, suszarka, gorąca woda, środki czystości) itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kto tu mieszka? / [tekst: Agnieszka Bernacka] ; ilustracje: Agnieszka Matz. - Kielce : Jupi Jo!, copyright 2021. - [11] stron : ilustracje ; 19x19 cm.
(ROZSU-WANKA / Jupi Jo!)
Okładka wliczona w paginację.
Kto mieszka w szuwarach nad wodą? Kto ma gniazdo w pniu drzewa? Kto schował się w muszli? Rozsuwane kartki tej pełnej niespodzianek książeczki zachęcają maluchy do odkrywania, jakie zwierzęta mieszkają w dziupli, mrowisku czy gawrze. Mali czytelnicy pokochają tę zaskakującą zabawię, a przy tym nauczą się rozpoznawać i nazywać różne zwierzęta oraz ich schronienia. Ta książeczka ćwiczy także spostrzegawczość i daje dzieciom możliwość samodzielnego odpowiadania na zadane pytanie. To świetne ćwiczenie dla maluszków!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : Portal Dash / Ulrich Blum. - Ravensburg : Rabensburger Verlag, 2022. - 1 gra (64 bloczki drewna, 8 kostek, 48 znaczników serca, 10 elementów planszy, 4 tablice ekwipunku, 20 potworów z podstawką, 69 kafelek przedmiotu, 8 skórek gracza (z 4 podstawkami), 5 znaczników skrzynki, 1 znacznik spawnera potworów, 1 podkładka pod blok, 1 pomocnik montażu) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (47 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
(Minecraft)
Liczba graczy: 2-4.
Udało wam się uciec z Netheru? W tej kooperacyjnej grze planszowej Minecraft musicie wykazać się odwagą i sprytem, aby wspólnie wymknąć się z ognistej przestrzeni Netheru. Pakujcie swoje miecze i wkładajcie buty: zaczynamy bieg do portalu ratunkowego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miś i pszczoły : gra kooperacyjna / redakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Katarzyna Nowowiejska. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2021. - 1 pudełko (12 żetonów z pszczołami, 3 garnce miodu, 10 plastrów miodu, koło losujące ze wskazówką, pionek misia na podstawce, 2 motyle, ul do samodzielnego złożenia, : karton, plastik, tektura; 27x 23x 5 cm. + instrukcja (4 strony, 19 cm.)
Gra dla 1 i więcej. Wiek: 3-7 lat.
Czas gry: 15-30 min.
Zakupiono w ramach środków pieniężnych pozyskanych z "Zimowego Kiermaszu 2021".
„Miś i pszczoły” (3–7 lat) to wesoła gra kooperacyjna dla przedszkolaków, która uczy pracy zespołowej i rozwiązywania problemów. Gracze wcielają się w rolę pracowitych pszczółek i jak najszybciej zamieniają kwiatowy nektar w plastry miodu, zanim łakomy miś sprinter je wyprzedzi. Pszczołom nie jest jednak obojętne, z którego kwiatu czerpią nektar, zawodnicy trenują więc podczas gry umiejętność rozpoznawania kolorów, myślenia strategicznego i przewidywania konsekwencji własnych działań. Wszystko po to, by cieszyć się słodkim zwycięstwem. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / [redakcja i pomysł gry: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Justyna Hołubowska-Chrząszczak]. - Warszawa : Edgard, © 2020. - 1 gra (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem (2 są zapasowe), 35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + 1 instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
Gra przeznaczona dla 1 i więcej graczy, wiek 4-10 lat. Czas gry 15-20 min.
Na pudełku: Rozwijaj się: kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hexx : najszybsza układanka na świecie / autor René Brons ; ilustracje Johann Rüttinger. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, ©2019. - 1 gra (72 sześciokątne kafelki w czterech kolorach, 8 tekturowych znaczników) : katon, tektura, kolor ; w pudełku 18x13x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 16 cm).
Liczba graczy 2-5.
Czas rozgrywki 20 min.
"Hexx" to gra oparta na grze domino. Uczestnicy gry otrzymują po 15 kafelków i starają się dołożyć je do kafelków leżących już na stole - oczywiście najszybciej, jak to możliwe. Im więcej boków kafelka dopasuje jeden z graczy, tym więcej kafelków odda innym graczom. Niech mają za swoje! Każdą z rund wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kafelków. Pozostali gracze tracą punkty za kafelki, których nie ułożyli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / autor Domingo Cabrero, Carlos López, Santi Santisteban, przełożył Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko, copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 15 x 11 x 4 cm.
Czas gry 20 min.
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: 60 kart, instrukcja.
Wirus! to gra karciana dla 2-6 graczy, w której musicie zbudować ludzkie ciało, jednocześnie broniąc je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez przeciwników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(ESCAPE QUEST / Egmont)
Na okł.:Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791/792 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / autor Eugeni Castano ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2018. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 20x21x5 cm.
Czas gry 20 minut.
Liczba graczy 2-6.
Zawartość pudełka: plansza, 6 drewnianych figurkek ślimaków, 46 żetonów, 4 kostki, instrukcja.
Śpiesz się powoli! W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krotoszyn Wyp. dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej